vrijdag 8 november 2013

Balans vinden

Deze week kwam mijn bestelling binnen van dōTERRA. De 'Balance' grouding essential Oil Blend. Een mix van 4 bijzondere oliën die ik graag wilde proberen. De geur stond me gelijk aan. Ik ben in Arnhem opgegroeid en ging graag naar het bos. Door de geur van Spar voelde ik me gelijk 'thuis' met deze mix. Spar heeft, naast een heerlijke relaxte frisse bosgeur, veel bijzondere eigenschappen. Voor mij werkt het prima op mijn sinussen en opent het mijn longen meer. Het is ook goed voor de bloedcirculatie en stimuleert het immuunsysteem. Ook helpt het met 'aarden' en emoties te verwerken.

Ik snap wel waarom ik deze essentiële oliemix heb uitgezocht, meestal doe ik dat heel goed op mijn gevoel. Ik las dat de 'Rosewood' (Pallisander of Rozenhout) een goede keuze is bij stress, depressie, chronische vermoeidheid of bijnieruitputting. Het werkt heel krachtig voor innerlijke helderheid, spirituele groei en bewustwording!

Verder zit er nog Blue Tansy (Marokkaanse Kamille) en Frankincense (wierook) in. Deze speciale Kamille is heel zacht voor de huid, helpt deze te verjongen, maar geeft ook zachtheid op een andere manier. Het kan je boosheid verzachten en je helpen weer meer grip op de situatie te krijgen door zelfbeheersing te bevorderen. Frankincense is de grote Heler onder alle essentiële olieën. Op werkelijk alle gebieden ondersteunt deze olie je gezondheid en je welbevinden. (Echt de moeite waard om te kijken wat deze olie allemaal kan betekenen!) Als geen ander bevordert deze olie gemoedsrust en een gevoel van evenwichtigheid. Het repareert zelfs het DNA en het RNA! Werkt als ontspanner voor je spieren en zenuwen en helpt je weer richting en duidelijkheid te vinden.

Deze mix gaat absoluut een van mijn favorieten worden! Voor mezelf maar ik denk ook voor anderen met wie ik werk. Het is een aanrader voor alle bijzonder gevoelige mensen :-) en volwassenen en kinderen die moeilijkheden ondervinden door (hun diagnose met) AD(H)D, autisme of bipolaire aandoeningen.

Balans vinden heeft bij mij altijd te maken met de deugd matigheid. Soms weet je wel dat je eigenlijk teveel hooi op je vork neemt, niet doen! Blijf bij jezelf en je innerlijke wijsheid! Dit weet ik echt uit ervaring! En als je een steuntje in de rug kan gebruiken is 'Balance' van dōTERRA een goede en heerlijke keuze. Je kan weer opgelucht ademhalen, alsof je je hart ophaalt in een mooi en rustgevend bos. Ook zal je keelchakra opengaan waardoor je duidelijker je grenzen kan communiceren en je zult echt in staat zijn om steviger en met beide benen op de grond te staan!

Op www.mydoterra.com/goudenhorizon kan je 'Balance' bestellen. Je kan ook even contact met me opnemen door me te mailen naar info@goudenhorizon.nl

bron: http://www.miracleoils.ca

Geen opmerkingen: