donderdag 15 mei 2014

Eenvoud maakt je leven minder stressvol


We kennen allemaal het gevoel van verlichting als we geen druk van tijd, geld en verplichtingen voelen. Daarom is het weekend en vakantie voor velen iets om naar uit te kijken. Veel spaning en stess is nu eenmaal niet goed voor onze gezondheid, toch is het niet zo eenvoudig om dat zo maar even te verwijderen uit je leven. 

Toch is eenvoud wel DE oplossing om je meer relaxed te voelen. Je kijkt naar de dingen die ECHT belangrijk voor je zijn en je laat overbodige rommel en ingewikkelde dingen los. Daar kan je voor kiezen, elke dag wat meer los te laten. Dat geeft ruimte voor de mooie dingen van het leven, dingen of acties waarvan je werkelijk geniet.

Ik geniet momenteel van meer eenvoud door de voeding die ik belangrijk vind. Ik wil geen rommel meer in mijn lijf, daardoor ervaar ik veel meer energie. 
Met DōTERRA is dat niet zo moeilijk. Door het Leven Lang Vitaliteitspakket, krijg ik alle vitaminen, mineralen, essentiele vetzuren en bouwstoffen in mijn lijf. Doordat er overal aan gedacht is en deze voedingsupplementen natuurlijk en compleet zijn, wordt alles wat ik nodig heb ook daadwerkelijk in mijn lichaam opgenomen. Dat kan je niet zeggen van de synthetische varianten. Ons lichaam herkent en werkt met de levenskracht in natuurlijke produkten, dat kan de chemische industrie niet namaken. Vanaf dag 2 dat ik het LLV gebruikte, ervaarde ik al een heel prettig effect, mijn hoofd leek veel lichter, dat zware gevoel dat je kan voelen als je mentaal druk bezig bent geweest of na een bezoek in een gelegenheid met veel mensen. En na één of twee weken had ik minder tot geen behoefte meer om 's middags even te liggen of te slapen. Ik heb wel vaker gezonde voedingssupplementen gebruikt, maar dit was wel heel opmerkelijk. Zeker omdat het een heel stressvolle tijd was.

Ik was ook al tijden op zoek naar een goed plantaardig eiwit dat mijn groene smoothie kon verrijken. anders heb ik na 2 uur al weer honger. Voorheen gebruikte ik een biologisch melkeiwitprodukt gezoet met Stevia, (dat was niet makkelijk te vinden) maar dat beviel niet helemaal. Je hebt ook rijsteiwitten, maar de V Shake van DōTERRA is gebaseerd op quinoa, amaranth en erwteneiwit. Ik vind quinoa heerlijk en deze mix is echt een aanwinst op mijn voeding en mijn energie. Dit laatste ook door het Aryuvedisch kruid Ashwaghanda dat ze er heel bewust aan hebben toegevoegd. Het is ook heerlijk in water en een paar lepels biologische kwark, wat 'Wild Orange' olie maakt het helemaal af!

Helaas wordt er door de voedingsindustrie steeds meer gezonde voeding met 'synthetische voeding' vermengd of zodanig bewerkt dat het niet meer lijkt op wat het was, waardoor ons lichaam in de war raakt en niet meer alle stoffen goed kan opnemen. Dit geldt ook voor de voeding die we op onze huid smeren! Ook daar was ik altijd al heel attent op, maar het is nu eenvoudiger, als ik iets nodig heb bestel ik het bij Dōterra. Elke keer als ik iets bestel dat ik nog niet ken, wordt ik blij verrast. De puurheid van hun produkten is altijd ongeëvenaard en eenvoudig (online) en snel in huis! Ik ben gewoon zeer tevreden!

Ben je benieuwd? Kijk dan even op mijn website: www.mydoterra.com/goudenhorizon
Wil je liever met korting bestellen, dan kan je lid worden, dat scheelt je 25%. Ze hebben ook een soort 'airmiles' punten systeem, dat heet LRP. Als je elke maand besteld kan je dat 10 - 30% extra korting geven. En dat is fijn voor de stress rondom geld. :-)
Vraag me gerust om jou te helpen. Ook als je meer produktinfo wil. Info@goudenhorizon.nl

Ter illustratie nog dit filmpje met een duidelijke uitleg wat DōTERRA speciaal maakt: http://www.youtube.com/watch?v=thB1NieWQ9Q
doTERRA: Gift of The Earth

Maak je leven eenvoudiger en voel je beter! Dat wens ik ook jou toe!

Geen opmerkingen: