donderdag 10 oktober 2013

Samenwerking is een feest

Vandaag voelt als een feest. Ik ben lid geworden van de dōTERRA familie! dōTERRA staat voor cadeautjes van de Aarde. Moeder Aarde zou ik willen zeggen, want zij verdient die titel! Als Natuurgeneeskundig Therapeut weet ik als geen ander dat we de Natuur hard nodig hebben om weer in balans te komen en meer gezondheid te ervaren. Alles in de Natuur werkt samen om evenwicht te bewerkstelligen. En Moeder Aarde geeft zoveel cadeau's om ons te helpen dit evenwicht ook in onszelf te herstellen. 

Ik heb al veel geschreven over BachBloesems en de energie en werking van deze gaven van de Natuur. dōTERRA produkten komen van een bedrijf dat zich vooral bezig houdt met essentiële olieën. Aroma of geurtherapie werd het vroeger ook wel genoemd, maar deze pure (heerlijk geurende) etherische olieën zijn gewonnen uit geneeskrachtige kruiden of planten en kunnen ook meestal (verdund) worden ingenomen en aangebracht worden op de huid voor therapeutische doeleinden.

De manier waarop deze essentiële olie wordt gewonnen is voor mij essentieel! De hoogste kwaliteit en zuiverheid kan alleen verkregen worden door de juiste procedures. Als je een goed produkt wil hebben mogen er geen compromissen worden gemaakt. Daarom ben ik blij met het keurmerk: Certified Pure Therapeutic Grade. Zuiverheid is belangrijk om datgene wat Moeder Aarde ons wil geven, werkelijk te ontvangen. Zuiverheid is ook belangrijk in relaties, je geeft alles wat je hebt, je houdt niets achter, anders zal het vertrouwen niet optimaal kunnen groeien. Als dienstverlener zou zuiverheid ook altijd op de eerste plaats moeten staan. Voor mij is dat een belangrijke keuze.

In de samenwerking is die zuiverheid ook van groot belang en ik ben heel blij dat ik samen kan en mag werken met een goede vriendin. dōTERRA LIFESTYLE INTERNATIONAL heeft een duidelijke visie, waar dienstverlening, zuiverheid en samenwerking voorop staan. Gedeelde vreugd is dubbele vreugd en zo ervaar ik dat! Elkaar ondersteunen en inspireren is mooi en daarom heb ik ook weer zin om te schrijven! Cadeautjes zijn pas bijzonder als je ze werkelijk ontvangt en je er dus voor openstelt. Ik hoop dat ik je mag inspireren met mijn nieuwe serie van blogs. Tot snel!

Geen opmerkingen: